Onze filosofie

Altijd gastvrij, dat is onze filosofie

Onze missie is om onze gasten méér te geven dan waar zij op hoopten. Een glimlach, een extra attentie, meelopen naar de auto. Gastvrijheid zit 'm in kleine dingen.

We luisteren naar uw wensen, denken vooruit en we kijken hoe we uw verblijf nog beter kunnen maken. 'Altijd gastvrij', noemen we dat. 

Zo hopen we u te verrassen. En misschien, als u weer thuis bent, denkt u:  'Goh, mijn ervaring bij Lommerrijk was nog beter dan ik had verwacht.'

Internal Branding
Aan onze winst van de Internal Branding Jaarprijs ligt een traject ten grondslag wat al in 2011 is ingezet. Dit traject begon met een wens: Om van Lommerrijk een plek te maken waar gasten voelen dat ze welkom zijn en waar men nét even dat beetje meer ervaart. Iets wat je zo vaak mist in de horeca.

Deze wens hebben wij voor onszelf vertaald in een overtuiging; "Onze medewerkers en locatie maken indruk!"
En tevens hebben we een belofte naar onze gasten vastgelegd; "U voelt dat we blij met u zijn!"

Deze overtuiging en belofte hebben we samen met alle medewerkers omarmd en vormen ons doel bij elke brunch, vergadering, bruiloft, etc. Omdat dit makkelijker gezegd is dan gedaan, hebben wij 5 merkwaarden vastgelegd die in combinatie met elkaar zorgen dat wij onze wens realiteit weten te maken.

Persoonlijk, Alert, Verzorgd, Duidelijk en Enthousiast.

Deze merkwaarden zijn de peilers van onze organisatie. Van het persoonlijke contact met onze medewerkers, tot de duidelijke informatie in onze brochures, en van het enthousiasme waarmee u ontvangen wordt, tot de verzorgde gerechten uit onze keuken of de alertheid van onze medewerkers...dag in dag uit doen wij er samen met alle collega's alles aan om u volgens onze merkwaarden van dienst te zijn.

Of dit werkt, meten we aan de hand van gastenquetes die elke gast na zijn evenement bij Lommerrijk toegestuurd krijgt. En daaruit blijkt dat wij inmiddels op elk van de 5 merkwaarden ruim boven de 8 scoren...een resultaat waar we met zijn allen ontzettend trots op zijn!

Onze kernwaarden
Om dat waar te maken werken we volgens vijf kernwaarden. We zijn:

  • Enthousiast
  • Persoonlijk
  • Alert
  • Verzorgd
  • Duidelijk