Onze medewerkers

Onze medewerkers krijgen een 8,8

Onze medewerkers maken het verschil. Zij maken uw verblijf aangenaam. Onze medewerkers zijn vriendelijk, gastvrij en denken met u mee.

Horeca is een vak. Een vak waar onze mensen van houden, want dat heb je nodig: liefde voor je werk. U echt blij maken, daar worden wij vrolijk van. Daarom zetten we net dat stapje harder voor een goede service.

Onze gastvrijheid wordt na elk bezoek beoordeeld. Gasten beoordelen ons gemiddeld met een 8,8.

Monique Delfgaauw, directeur

'Ik wil het mensen naar hun zin maken'

Monique en Lommerrijk zijn innig met elkaar verbonden. Op haar 21e solliciteerde ze bij Lommerrijk, toen nog onderdeel van Sporthuis Centrum (Center Parcs), en ze is nooit meer weggegaan.

Horecaervaring had ze niet, wel de drijfveer om het mensen naar hun zin te maken. Ze werd aangenomen als 'duizendpoot' en liep mee op alle afdelingen: van spoelkeuken tot de receptie. Ze woonde zelfs even in de dienstwoning van Lommerrijk.

''Bij Lommerrijk ben ik mezelf: vrolijk en direct. Ik heb de vrijheid om mijn eigen gang te gaan en nieuwe dingen uit te proberen. Ik vind horeca een fantastisch vak.''

Ze groeit door van afdelingshoofd tot adjunct-directeur. In 2012 wordt ze benoemd tot directeur van Lommerrijk. Onder haar regie wint Lommerrijk de internal branding jaar prijs. Het bewijs dat haar visie klopt: medewerkers van Lommerrijk maken écht het verschil. ''Ik wil dat onze gasten voelen dat we oprecht blij met hen zijn. Daar gaat het om, elke dag weer.''

Het werk van Monique is soms hectisch maar geeft haar zoveel energie; geen dag is hetzelfde. Ze geniet van het contact met gasten, leveranciers en medewerkers en dan samen bedenken hoe het nog beter, leuker en verrassender kan, telkens weer. Maar er is één plek waar Monique even niet aan Lommerrijk denkt, en dat is op de golfbaan. ''Mijn werk gaat 24/7 door, behalve op de golfbaan. Mijn telefoon staat op stil en ik concentreer me alleen nog maar op de bal. Heerlijk.''