Vragen of reserveren? (010) - 422 00 11

>internal-branding

We hebben de IB-Jaarprijs gewonnen . . . . . . dus we trakteren!!

Vraag onze vernieuwde brochure aan en u krijgt €10,- korting op uw reservering!

Of u nu reserveert voor een brunch, vergadering, bruiloft, feestavond, high tea, boottocht, of...
Het "kortingstientje" is geldig op al onze arrangementen!

Direct brochure en kortingstientje aanvragen 

"U voelt dat we blij met u zijn!"Lommerrijk

Benieuwd naar wat Lommerrijk precies heeft gewonnen?

In 2010 heeft de NIMA het initiatief genomen om de NIMA Internal Branding Jaarprijs in het leven te roepen met als doelstelling om organisaties die hier succesvol mee bezig zijn in het zonnetje te zetten.

De prijs blijkt gezien de ingezonden cases en de aanwezigen bij de jaarlijkse uitreiking een succes. Dit heeft tot nu toe geleid tot 4 prachtige winnaars: het St Franciscus Gasthuis,  Etos, VVV en Lommerrijk.

Het is een prestigieuze prijs omdat hij gaat over medewerkers. En iedereen weet dat betrokken medewerkers essentieel zijn voor organisaties. En dat het waarmaken van beloftes door de medewerkers belangrijker is dan het roepen ervan. Het waarmaken zorgt voor merk-gemotiveerde medewerkers. 

Bekijk hier het verslag van de finale

Internal Branding bij Lommerrijk

Aan onze winst van de Internal Branding Jaarprijs ligt een traject ten grondslag wat al in 2011 is ingezet. Dit traject begon met een wens: Om van Lommerrijk een plek te maken waar gasten voelen dat ze welkom zijn en waar men nét even dat beetje meer ervaart. Iets wat je zo vaak mist in de horeca.

Deze wens hebben wij voor onszelf vertaald in een overtuiging; "Onze medewerkers en locatie maken indruk!"
En tevens hebben we een belofte naar onze gasten vastgelegd; "U voelt dat we blij met u zijn!"

Deze overtuiging en belofte hebben we samen met alle medewerkers omarmd en vormen ons doel bij elke brunch, vergadering, bruiloft, etc. Omdat dit makkelijker gezegd is dan gedaan, hebben wij 5 merkwaarden vastgelegd die in combinatie met elkaar zorgen dat wij onze wens realiteit weten te maken.

Persoonlijk, Alert, Verzorgd, Duidelijk en Enthousiast.

Deze merkwaarden zijn de peilers van onze organisatie. Van het persoonlijke contact met onze medewerkers, tot de duidelijke informatie in onze brochures, en van het enthousiasme waarmee u ontvangen wordt, tot de verzorgde gerechten uit onze keuken of de alertheid van onze medewerkers...dag in dag uit doen wij er samen met alle collega's alles aan om u volgens onze merkwaarden van dienst te zijn.

Of dit werkt, meten we aan de hand van gastenquetes die elke gast na zijn evenement bij Lommerrijk toegestuurd krijgt. En daaruit blijkt dat wij inmiddels op elk van de 5 merkwaarden ruim boven de 8 scoren...een resultaat waar we met zijn allen ontzettend trots op zijn!

Onze aanpak waarbij wij de medewerkers centraal hebben gesteld en ze actief betrekken bij het realiseren van onze wens heeft dus uiteindelijk geresulteerd in het winnen van de Internal Branding Jaarprijs!

Het commentaar van de jury

Lommerrijk was door de jury genomineerd omdat aan de hand van een duidelijke positionering de eigen mensen ‘in charge’ zijn gezet.

Een typisch Rotterdamse aanpak van ‘geen woorden, maar daden’ met eenvoudige, maar effectieve hulpmiddelen. Delfgaauw maakte dat in haar presentatie aan de hand van veel praktijkvoorbeelden, reacties van gasten en aansprekende resultaten nog eens extra duidelijk.

Iedereen binnen Lommerrijk is dankzij het Internal branding programma gaan inzien dat de zaken anders moesten. In elk onderdeel van de bedrijfsvoering heeft Delfgaauw nauwgezet en soms op ludieke wijze de merkwaarden verankerd. 

Kijk voor meer info ook op www.ib-jaarprijs.nl

10 tot 50 euro korting? Vraag nu de brochure aan